lauantai 16. helmikuuta 2013

Repsahduksia ja tuopista osumaa.

Viikolla en ole käynyt kertaakaan aamulenkillä, joko minulla on ollut aamuvuoro tai olen torkuttanut kelloa viimeiseen asti. Koko viikon olen ollut älyttömän väsynyt ja tekisi vain mieli nukkua. Tiistaina kävin 1,5h spinningissä ja eilen kävin bootcampissa (jossa oli huonoin vetäjä ikinä, kauhealla kiireellä veti koko tunnin), eli huono viikko liikunnan suhteen. Muutaman kerran olen kyllä lisäksi käynyt iltalenkillä.

Keskiviikkona olin pitämässä työkaverin luona sisustuskutsuja. Kutsut meni ihan hyvin, mutta menin maistamaan paljon kehuttua kakkua ja siitä se alamäki sitten alkoi. :/

Toissapäivänä töissä leivottiin lasten kanssa piirakkaa ja sorruin maistamaan pienen palan. Eilen illalla söin neljä ruisleipää ja join Spriteä.. Kääk! Tällä viikolla siis repsahtanut jo neljänä päivänä, onneksi muuten dieetin ruokavaliota noudattanut 100%:sti. (Voin ajatella että on ollut tankkausviikko?) Eilen meinasin vielä kaikenlisäksi mennä ostamaan karkkipussin kaupasta. Ja juuri äsken pohdin että jos tänään antaisin itselleni luvan käydä ostamassa irtokarkkeja. Pitää ravistella noi ajatukset pois päästä, en voi sortua enempää.

Eilen illalla J:llä oli saunailta firman piikkiin. Kaupungissa oli keikkailemassa sekä Cheek että Heli Kajo. Heli Kajon keikoilla olen pari kertaa käynyt ja tykkään todella paljon. Cheekin keikalla en ollut ennen käynyt (paitsi esiintyi Korkojen Kerassa vuosi sitten kun oltiin yleisössä), joten halusin sinne. Pikkuserkku-Mari oli myös matkalla keikalle joten lyöttäydyin hänen seuraansa, oli kiva nähdä pitkästä aikaa! :) Onneksi ostettiin liput ennakkoon, koska keikalle oli monen sadan metrin jonot eikä kaikki mahtuneet sisälle. Muuten ihan mukava ilta paitsi että olin autolla ja lisäksi sain tuopista iskun silmäkulmaani. Eli joku mulkku heitti eturivin suunnalta tuopin taaksepäin ja osui kovalla voimalla silmäkulmaani, alle sentti silmästä. Luojan kiitos ei osunut silmään, olisi voinut käydä tosi huonosti. Mari pyysi että otan kännykällä pari kuvaa Cheekistä ja kun koitin kuvia ottaa niin en huomannut lentävää tuoppia. Jätte kiva, nyt on sitten silmäkulmassa mustelmaa, punainen jälki, ja silmäpussi turvoksissa.

Yöllä olin kotona klo 2.30 ja oli tarkoitus tänä aamuna mennä spinningiin klo 10 ja giryaan klo 11. Ennen unia päätin kuitenkin perua tunnit koska en olisi vähäisillä yöunilla jaksanut herätä. Tänään siis pitää raahata itsensä lenkille illalla ja tehdä kahvakuulatreeni kotona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti