Näytetään tekstit, joissa on tunniste loma. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste loma. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 18. lokakuuta 2009

Holiday.

Maanantaina suuntasin auton nokan kohti lapsuudenkotiani, jossa sain rentoutua ja vain olla. Olen koko syksyn ollut arkipäivät koulussa ja sunnuntaisin töissä joten loma oli ansaittu. :)

Alkuviikosta lähdin metsästämään uusia Haisaappaita. Ostin uudet keltaiset Hait, kylläkin yhden koon liian isot, koska omaa kokoani ei ollut. Villasukkaa ja pohjalliset väliin niin kyllä ne on passelit. :D
Limenvihreät haisaappaani on ollut kadoksissa jo melkein 1½vuotta, ehkä ne jäi Ruisrockiin vuonna 2007.


Nokian Haisaappaat, Citymarket, 42e

Suomalaisessa kirjakaupassa näin ihanan 1000:n palan muumi-palapelin, joka oli ihan pakko ostaa. Tarkoitukseni on kehystää se ja laittaa makuuhuoneen seinälle. Siitä onkin useampi vuosi aikaa kun oon palapeliä väsännyt. :D


Muumi-palapeli, Suomalainen kirjakauppa, 9,95e



Pitihän mun myös kiertää paikalliset kaupat pariinkiin otteeseen ja nämä lähtivät sieltä mukaan:


Villapaita, VeroModa, 26,95e


Musta paita, VeroModa, 19,95e


Punottu kaulakoru, VeroModa, 12,95e

Mukanani kotoota vein kirppikselle kasan vanhoja vaatteita, laukkuja ja tavaroita, jotta saan lisää rahaa shoppaukseen. ;)