Näytetään tekstit, joissa on tunniste Elokuvat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Elokuvat. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Kevättä ilmassa.

Eilen illalla kaveri tuli chihunsa kanssa meille viettämään iltaa. Käytiin ensin kaupassa ja vuokraamassa leffa. Päädyttiin elokuvaan Marley & Me. Monet kaverit on kehuneet sitä. Kaupasta lähti mukaan cheeseballseja ja rypäleitä naposteltavaksi, ainekset lämpimiin voileipiin ja tölkit siideriä.

Kaverin koira ei ole vielä kunnolla sisäsiisti, ja ikää koiralla on n. 8kk. Chihuahuat on vaikea opettaa kokonaan sisäsiisteiksi tällaisilla ilmoilla, mitä nyt on ollut. Pentu osaa kyllä kotonaan pyytää ulos, mutta eilen sillä kävi pari vahinkoa; pissat olohuoneen matolle ja kakat kynnysmatolle. Olohuoneen matto on matkalle muutenkin pesulaan, onneksi en vielä sitä kerennyt viemään. :D


Elokuvalle antaisin 4tähteä. Muutamassa kohdassa alkoi silmät lurpahtamaan kiinni, joko se johtui tylsistä kohtauksista tai siitä että olin heränny jo aamulla klo 5 töihin. Elokuvan lopussa kyynelkanavat aukesivat eikä meinannut loppua tulla. Mutta kaiken kaikkiaan hyvä ja näkemisen arvoinen elokuva. Lopussa aloin miettimään, että en tiedä miten selviän kun Sohvista joskus kymmenen vuoden päästä aika jättää.

Tänään oli ihana herätä auringon paisteeseen. Sohvikin oli siirtynyt sohvalle ottamaan aurinkoa. Ehkä se kevät sittenkin on tulossa pikku hiljaa! :D Aamupalan jälkeen lähdettiin keskustaan kävelylle ja palautettiin leffa vuokraamoon. Sohvi jaksoi kävellä jopa 40min ilman tossuja, kiitos auringon. Matkalla kotiin käytiin vielä koirapuistossa, mutta siellä Sohvi ei viihtynyt vaan alkoi nostelemaan tassujaan.



Tänään oli tarkoituksena lukea huomiseen tenttiin, mutta aina keksii parempaa tekemistä. Pesin vähän pyykkiä, katselin täykkäreiden ja greyn uusinnat vaikka olen molemmat jo nähnyt. :D Kohta voisi kokeilla Konadia ja uusia kuvioita. Yöllä tulisi vielä Oscaritkin, oon monena vuonna seuraillut niitä suorana. Jos jaksaa, niin ehkä herään ensi yönäkin.

Mutta nyt sammutan koneen ja tv:n ja perehdyn parin tunnin ajan koealueeseen.

sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Viikonlopun satoa.

Torstaina kiiruhdin koulusta suoraan kotiin ja pakkasin äkkiä Sohvin ja omat tavarani kasaan ja suuntasin autolla kohti lapsuuden kotiani. Koko matkan oli sellainen tunne, että olen unohtanut jotain. Unohdin kameran johdon, joten päivittelen tänne vasta nyt.

Torstaina vein Sohvin vanhemmilleni ja lähdin kaverin kanssa kahville ja shoppailemaan. Tarkoituksena oli löytää uusi asu illaksi. Löysin Vero Modasta kivan mekon/topin. Ja ostin myös yllätys yllätys uuden laukun. Perustelin sitä sillä että sellaista olen etsinyt jo pitkän aikaa. :D Sain kaverilta myös myöhästyneen joululahjan (ei se ollut kuin 2kk:ta myöhässä) :D




Laukku/Clutch, Vero Moda


Toppi/Mekko, Vero Moda

Torstai-iltana lähdettiin Irinan keikalle parin kaverin kanssa. Rahaa paloi ihan mukavasti, onneksi ensi viikon perjantaina on tilipäivä. Mutta keikka oli älyttömän hyvä, voisi harkita jos menisi keväällä vielä toisellekin Irinan keikalle esim. Tavastialle.



Perjantaina pidinkin koulusta omaa lomaa ja nukuin pitkään. Illalla oli pikkuveljen Wanhojen tanssit. Tanssit sujui todella hyvin, siihen asti kunnes veli tuli hakemaan siskoaan valssaamaan. Oon viimeksi tanssinut valssia neljä vuotta sitten omissa wanhoissa. Onneksi veli oli hyvä viemään, mutta oli siinä näkemistä ja kuvamateriaaliakin löytyy. Valitettavasti. :D

Lauantaina lähdin aamulla bussilla kohti Helsinkiä. Bussimatka menikin nopeasti, koska oli hyvää juttuseuraa; samassa bussissa oli lukioaikainen luokkakaveri. Helsingissä näin hyvän ystäväni ja kierreltiin äkkiä Kampin vaatekaupat läpi jonka jälkeen suunnattiin Kinopalatsiin katsomaan Ystävänpäivä-leffaa. Kampista ostin vain Vero Modasta yhden perus tunikan, koska torstain jälkeen ei ollut ylimääräistä rahaa käytettävissä. :D Myös helsingin-kaverilta sain myöhäisen joululahjan, Thomas Sabon charmin. Kaveri on koruliikkeessä töissä, joten aavistin että saan joko Nominationia tai Saboa. :)



Eilen illalla olin niin jäässä, koska olin kävellyt eskimona ympäri Helsinkiä ja tuuli tuiskusi. Kotiuduttuani Helsingistä kävin vielä äkkiä videovuokraamon kautta vuokraamassa The Ugly Truthin, jonka katsoin kaverin kanssa irtokarkkeja syöden. Eilinen meni kyllä herkutellessa. Liikaa herkkuja yhdelle päivälle.

Tänään lähdin jo aamupäivästä ajelemaan kotiin ja loppupäivä on mennyt lepäillessä. Paitsi illalla kaveripariskunta tuli kahville ja mukana Sohville kaveri, viikko sitten kylässä ollut chihu.

maanantai 8. helmikuuta 2010

Shopaholic.

Aamulla herättyäni katsoin ulos ikkunasta ja huomasin että taas on yön aikana satanut kauhea määrä lunta, ja sade jatkui edelleen. Vein Sohvia ulos aamulenkille ja lunta oli reilusti Sohvin kokoon nähden. Reippaana tyttönä teki kuitenkin hätänsä. Milloin lumen tulo oikein loppuu? Kevät saisi jo tulla.

Posti toi tänään muutaman paketin. Ensimmäinen paketti oli MSCHIC:stä, josta sain 3D mascaran ilmaiseksi (arvo 18e) koska olin kutsunut 3 kaveria Facebookissa kyseisen firman faniksi. :D



Amazon.co.uk:sta tuli Benjamin Buttonin uskomaton elämä-blu rayna. Bly ray maksoi vain 12euroa, joten se oli pakko tilata. Kyseinen elokuva on yksi lempileffoistani. Mies tilasi samalla itselleen pari jääkiekkoon liittyvää kirjaa.



Viimeisestä paketista kuoriutui Book Avenuesta tilaamani valokuvakehys. Pitää käydä teettämässä siihen joku kiva kuva Sohvista. Valokuvakehys sopii pianon päälle kuin nyrkki silmään.



Nyt jatkan Bridget Jonesin katselemista. Elokuvan olen nähnyt vaikka kuinka monta kertaa, mutta aina se on yhtä viihdyttävä. :D

maanantai 1. helmikuuta 2010

Jos rakastat.

Tänään lähdettiin illalla miehen kanssa leffaan katsomaan Jos rakastat. Piti mennä katsomaan se jo silloin kun se tuli ensi-iltaan, mutta joka ilta on ollut jotain muuta, eikä ole kerennyt.
Leffa oli ihan hyvä, välillä kyllä repesin, kun jotkut ambulanssikuskit ja hoitajat alkoi tanssimaan ja laulamaan kesken pelastusoperaation. :D Mutta kyllä siinä pari kertaa meinas tulla tippa silmään, kun oli surullisia kohtauksia. Pidän musikaaleista, mutta suomalaisiin musikaaleihin en ole tottunut.


Annan leffalle 4tähteä ja Jussilta se saa 3tähteä.


Olen aivan ihastunut Edelmanin ja Jipun esittämään Jos sä tahdot niin-kappaleeseen, voisin kuunnella sen vaikka kuinka monta kertaa uudelleen. Kauniit sanat ja koskettava kappale. :)

Pomo soitti tänään ja kyseli, että joko tiedän tulenko kesätöihin vai en. Tietenkin suostuin, koska tällä hetkellä on todella epävarmaa saada töitä mistään. Pomo ilmoitti myös että voin jatkaa siellä vielä kesän jälkeenkin jos en saa oman alan töitä. Hyvä tietää, olenkin jo stressannut että mitä teen syksyllä jos en saa omalta alalta töitä kun valmistun.

sunnuntai 10. tammikuuta 2010

The Hangover.

Saatiin pari viikkoa sitten Filmtowniin 60euron lahjakortti vanhemmiltani. He olivat käyneet ostamassa Samsungin blu ray-soittimen ja kaupanpäälle saivat lahjakortin, jonka antoivat meille. Käytiin tänään aktivoimassa se ja vuokrattiin Kaamea kankkunen blu-rayna. Monet kaverit ovat kehuneet leffaa, ja kyllä se oli näkemisen arvoinen ja todella viihdyttävä.


Molemmilta leffa sai 4tähteä.