Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kauneus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kauneus. Näytä kaikki tekstit

perjantai 26. heinäkuuta 2013

Cleopatra's Secret

Viime viikolla törmäsin Facebookissa mainokseen "Cleopatra's secret yllätysboksi", klikkasin mainosta ja pääsin heidän fb-sivuille josta klikkasin itseni heidän nettisivuille. Yritin googletella että onko joku jo joskus tilannut kyseisen boksin että onko luotettava yms. mutta mitään suomalaista tietoa en heidän omien sivujen lisäksi löytänyt. Luulisin että tämä on siis ensimmäinen ylläriboksi kyseiseltä firmalta.


"Cleopatra's Secret Box on yllätysboxi, joka sisältää vähintään viisi vaihtuvaa luksustuotetta itsesi hemmotteluun ja kauneudenhoitoon. Yllätysboxi toimitetaan kotiovellesi kerran kuussa. Yllätä itsesi ja hemmottele aistejasi! Voit perua tilauksesi milloin vain."


"Ensimmäinen yllätysboxi toimitetaan sinulle 3-4 arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Seuraavat boxit toimitetaan aina jokaisen kuukauden viimeisellä viikolla."


"Nauti ihanista tuoksuista, mauista, silmänilosta ja houkutuksista, joita Cleopatra's Secret Box mukanaan tuo.
Jos ihastut tuotteisiin, voit tilata niitä helposti lisää Cleopatra's Secret -nettikaupasta."

Livboksi minulle on tullut alkuvuodesta saakka ja tässä vähän vertailuja Livbox/Cleopatra's:

Livbox:
Ensimmäinen boksi 11/12
Hinta: 15,90€
Tuotteiden määrä: n. 5-6, sis. useita näytekokoja
Laatikko: Musta laatikko, jossa paperisilppua ja silkkipaperia
Maksu: Suoraveloitus tililtä/ Visa yms. kortit
Toimitus: Kk:n alussa
Tuotetiedot/hinnat/saatavuus: Laatikon mukana kortti

Cleopatra's secret:
Ensimmäinen boksi 7/13
Hinta: 19,95€
Tuotteiden määrä: 5, netissä sanotaan että kaikki norm. kokoja, ei testereitä/pienempiä MUTTA...
Laatikko: "Kirjakerhon laatikko"
Maksu: Lasku
Toimitus: Kk:n lopussa
Tuotetiedot/hinnat/saatavuus: Ei laatikon mukana, nettisivuilta voi etsiä tiedot ja hinnat ja tilata lisää tuotteita jos kiinnostaa.

Heinäkuun Cleopatra's Secret sisälsi seuraavat tuotteet ja näytti tältä: 

- E.L.F. kynsilakka keltainen. Norm. koko. Hinta 3 eri väriä 5,70€ (yhdelle jää siis 1,90€ hintaa) sis. toim.kulut. Varmasti tulee käyttöön tämä tuote. :)

- CoolCos luomiväri, sävy Heather mist. Norm. koko. Hinta 4,95€ sis. toim.kulut. Kivan värinen sävy, joten tulee käyttöön iltamenoissa. :)
"Compact Single Eyeshadow luomivärissä on paljon pikmenttiä, joka antaa ripsille kauniin yhtenäisen lookin. Sitä voi käyttää kuivana tai märkänä. Hauska vinkki: Levitä ensin Full Coverage peitevoidetta silmäluomelle ja lisää sen jälkeen Compact Single luomiväriä - näin saat luomen väristä entistäkin voimakkaamman."

- Raunsborg bodylotion, all skin types. 15ml, eli luultavasti TESTERI-koko. 

- PAT & RUB rauhoittava sokerikuorinta. 50ml, TESTERI-koko. Hinta 19,90€/500ml
"Uusi ihosi, sillä nimellä kutsumme tätä kuorintaa. Se kuorii hellävaraisesti ja kosteuttaa välittömästi, parantaen ihosi ulkonäköä. Käytön jälkeen ihostasi tulee sileä ja kiinteä. Sisältää luonnollista UV-suojaa. Kookoksen ja sitruunaruohon tuoksut rentouttavat ja virkistävät aistejasi. "

- Tweezerman kynsiviila

- Kermatoffeepussi.

Livboxeihin olen ollut aina tyytyväinen, hinta-laatu-suhde ok. Mutta tähän olin hieman pettynyt, sanottiin että normaalikokoisia tuotteita, mutta joukossa testereitä. Hinta 20€ ja arvo oli ehkä 10€. Kattelen nyt vielä ensi kuun paketin ja jos en ole tyytyväinen niin lopetan tämän ja jatkan vain Livboxin tilausta.

torstai 21. maaliskuuta 2013

Livbox - Maaliskuu - Se jääkarhu!

Maaliskuun alussa odotin taas Livboxin kolahtamista postilaatikkoon. Torstaina 7.3 tuli lappu että paketti noudettavissa klo 18 jälkeen lähipostista. Samana päivänä startattiin iltapäivällä matka kohti Brasiliaa, joten paketti jäi postiin odottamaan. Olin sen verran utelias että kävin kurkkaamassa netistä Livboxin sivulta mitä paketti piti sisällään. (En tosin enään muistanut sisältöä tarkalleen kun availin pakettia) Tämän viikon maanantaina kävin töiden jälkeen noutamassa pari pakettia joista toinen oli Livbox.


Se jääkarhu! Maaliskuun paketin aiheena oli luonnonkosmetiikka. Itse en ole kauheasti tutustunut tätä ennen luonnonkosmetiikkaan. Meikkaan BareMineralsin tuotteilla mutta en ole varma lasketaanko niitä täysin luonnonkosmetiikaksi.


- Ziaja Vuohenmaito-päivävoide (ovh 11,95e/50ml) Näyte oli 10ml, mutta todella riittoisa. Tätä testasin ensimmäisenä ja tuoksu oli todella hyvä, imeytyi hyvin ja menee meikinalusvoiteena. Sopii herkällekin iholle. Voisin kuvitella ostavani jatkossa ja olikin tämän kuun suosikkini. :)

- Burt's Bees Hand Salve -käsivoide (ovh 11,90e/85g) Näytepurkki oli 8,5g ja siitä tuli mieleen huulirasvapurkki. Tuoksu oli aika pistävä ja tuotetta oli hankala levitellä, mutta ehkä sitä on tarkoitus levitellä rohtuneisiin kohtiin?

- Ma Provence - Palashampoo (ovh 12,5e/85g) Näyte oli 25g. En ole koskaan palashampoota kokeillut ja tämä tuote odottaa vielä kokeilukertaansa. Kun palashampoota käyttää niin ei kuulemma tarvitse ollenkaan hoitoainetta.

- Korres - Japanese Rose -suihkugeeli (ovh 11,90e/250ml) Joillekin tuli tämän sijasta Korres Mango-suihkugeeli tai Primaveran Inkivääri & Lime suihkugeeli. Näyte oli 50ml. En ole tuotetta vielä päässyt testaamaan, koska suihkuttelu on ilman suihkusaippuaakin jo tuskaista palovammojen takia. Tuoksu oli ihan ok, mutta saas nähdä miten atooppinen ihoni reagoi tähän tuotteeseen. Yleensä käytän herkkäihoisille sopivia suihkusaippuoita.

- Lavera Trend Sensitive Liquid Eyeliner -rajauskynä (ovh 18,10e/4ml) Laatikon ainoa "täysikokoinen" tuote eli 4ml. Tuote on ihotautilääkärien ja silmälääkärien testaama, ja se sopii myös piilolinssien käyttäjille, joka on todellakin plussaa kun itse olen piilarien käyttäjä. Tätä tuotetta en ole vielä testannut, mutta luultavasti viikonloppuna pääsee testiin. :)


Maaliskuun Livbox oli toinen pakettini ja molempiin olen ollut tyytyväinen. Hinta on vain 13,90e postikuluineen ja sillä saa testiin useita tuotteita. Minua ei niinkään haittaa että suurinosa paketin tuotteista on näytekokoja, koska hinta on sen verran pieni ja kuitenkin laatikko on arvoltaan paljon enemmän kuin 13,90e. Tässäkin laatikossa esim. Laveran rajauskynä arvoltaan 18,10e.

Pari päivää sitten Livboxin Facebook sivuilla oli kisa, jossa 10 nopeinta (Livboxin tilaajaa) saivat lahjoittaa ystävälleen Huhtikuun ylläriboksin. Minä olin 10 nopeimman joukossa ja pääsen yllättämään ystävääni. :)

torstai 7. helmikuuta 2013

Helmikuun Livbox

Tänään menin kuuteen töihin. Ja silloin kun menen aamuvuoroon niin en osaa mennä aikaisin nukkumaan ja yöunet jää vähiin. Tänään oli myös lyhennyspäivä eli pääsin jo 12.15 töistä. Kotona odotti lappu että postipaketti noudettavissa klo 18 jälkeen R-kioskin postista. (Vasta silloin!?) No, oli arvaus mitä siellä odottaisi. :)

J lähti klo 13.30 iltavuoroon ja sanoin että otan puolen tunnin unet niin olen taas pirteä, eli herätyskello soimaan klo 14. Noh, heräsin sitten lopulta klo 16.15. HUPSISTA, vähän unet venähti! Klo 17 oli tarkoitus lähteä BodyCombattiin ja sitä ennen piti vielä syödä välipala (tunnin myöhässä, lounas oli jo klo 11.15). Yritin soittaa ja perua varauksen mutta tuuttasi varattua useaan kertaan. Saa nähdä tuleeko varauskielto jumppiin kun "unohdin" perua sen.

Koska BodyCombat jäi tältä päivältä väliin päätin lähteä lenkille ja suuntana posti. Kun olin perillä huomasin että pakettilappu oli jäänyt kotiin. Päätin kuitenkin käydä kysymässä voisinko saada paketin ilman lappua kun minulla on kuitenkin henkkarit näyttää ja tiedän minkä värinen ja minkä kokoinen paketti olisi. Ei kuulemma käynyt. Pihisin sisäisesti raivosta ja suuntasin kiukkuisena kotiin, hain pakettilapun ja autolla kävin hakemassa paketin.

Tänään sain siis ensimmäisen LivBoxini ja sisältöön olen tyytyväinen. :)


- Essien kynsilakka tuli sävynä "muchi muchi" (ovh 13,90e), jota päätin heti testata ja tykästyin. Sopivan "nude", eikä pomppaa silmille. 
- Kolme tuoksunäytettä: Chloe Love, Chloé eau Florale (Ovh 49,70€/30ml), Lady Gaga Fame (Ovh 36,00€/30ml) ja Calvin Klein Encounter (Ovh 38,00€/30ml). Kahta ensimmäistä olen suihkutellut ranteeseeni ja molemmat ovat todella hyvän tuoksuisia ja voisin kuvitella ostavani täysikokoisen tuoksun. Ehkä lentokentältä lähtee jompi kumpi matkaan. :)
- We Care Iconin Love story Body Butter-vartalovoi "Pehmentävä ja rauhoittava voide sopii erinomaisesti myös kuivalle ja herkälle iholle, sillä se ei sisällä ihoa ärsyttäviä tai allergisoivia komponentteja." Minulla on atooppinen ja herkkä iho ja varsinkin talvisin iho on todella kuiva ja rikki. Kokeilin tätä käsiin ja imeytyy hyvin iholle, ei jätä tahmaiseksi, tuli heti pehmeä iho ja on hyvän tuoksuinen.
- Olay-sarjan näytteitä en vielä testannut.






lauantai 5. tammikuuta 2013

LivBox

Heissulivei!

Monista blogeista olen lueskellut LivBoxeista, ensimmäinen ilmestyi marraskuussa. "LivBox on paras tapa kokeilla uutuuksia, tutustua trendeihin ja ihastua klassikoihin. Valitsemme kokoelman laatutuotteita, joka kuukausi. Ylläty, kokeile, ihastu!" Eli on mahdollisuus tilata itselleen "ylläriboksi" täynnä ihania uutuustuotteita. Yhden paketin hinta on 13,90e, mutta arvo jopa reilu 50-60e. Boxit tilataan 3 kuukauden erissä eli 3kk = 41,70e sis. postikulut.

Tähän asti LivBoxin sivulle on pitänyt jättää kutsupyyntö ja kutsun saatua on voinut tilata boxit itselleen. Nyt kuitenkin on tullut muutos että kaikki halukkaat voivat tilata LivBoksin täältä.

Tältä näytti edellinen ylläriboxi. Itselleni tuli kutsu sähköpostiin joskus joulukuun alussa, unohdin koko jutun ja vasta torstaina maksoin tilaukseni. Eli nyt odottelen helmikuun LivBoxin kolahtamista postilaatikkoon. :)