Näytetään tekstit, joissa on tunniste lisäravinteet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lisäravinteet. Näytä kaikki tekstit

perjantai 2. elokuuta 2013

Sporttimekasta lisäravinteita + alelöytyöjä.

Aamulla tosiaan selailin nettisivuja ja pohdin mistä tilaisin lisäravinteita tällä kertaa. Päädyin Sporttimekkaan koska se sijaitsi Hämeenlinnassa ja pääsisin noutamaan tuotteet, eikä tarvitsisi odotella montaa päivää toimitusta koska BC alkaa jo maanantaina. Soitin Sporttimekkaan ja kyselin että pitääkö tuotteet ensin klikkailla ostoskoriin ja lähettää tilaus (jossain nettifirmoissa tehdään niin) vai voinko ilmestyä paikalle ja siellä valita tuotteet. Mies sanoi että tule paikanpäälle niin voidaan katsoa eri vaihtoehtoja ja kun ostan tuotteet paikanpäältä saan vielä vähän lisäalennusta.

Laitoin Sporttimekan osoitteen navigaattoriin ja löysin osoitteen ihan ok, mutta paikka sijaitsee teollisuus-/varastoalueella josta kyllä lopulta löysin paikan mutta sitä ennen ajattelin että mihinköhän olen menossa. :D Annoin listan myyjälle ja sanoin että nämä tuotteet tarvitsisin että olen osallistumassa FitFarmin nettivalmennukseen. Hän katseli listaa ja kertoi tuotteista että milloin otan minkäkin nappulan ja mihin vaikuttaa. Olin vähän huuli pyöreänä kun tietoa tuli niin paljon. :D Sanoi että FitFarmin dieteissä yleensä suositellaan FASTin tuotteita kun on niiden yhteistyökumppani tms. mutta muiltakin firmoilta löytyy ihan yhtä hyviä ja tehokkaita tuotteita.


Näin paljon tuotteita lähti sieltä mukaan mm. Omega 3:sta 500kapselin iso purkki, d-vitamiinia riittää vuodeksi eteenpäin. "Suositushinta/normaalihinta" näille olisi n. 195€ mutta maksoin lopulta näistä kaikista 140€. Kaupanpäälle sain vielä sheikkerin. Voin todellakin suositella Sporttimekkaa (edullisemmat hinnat kuin useissa muissa nettikaupoissa) ja aion siellä jatkossakin käydä asioimassa ja täydentämässä lisäravinnevarastoani. :)


Pari päivää sitten tein Lindexistä pari kivaa alelöytöä, loput aletuotteet oli -70%.

Paita 3,40€ (norm. 12,95€)
Neule, one size 10,50€ (norm. 34,95€)

Saikkua ja lisäravinteita

Eilen aamulla herätyskello pärähty soimaan klo 7 ja tarkoitus oli lähteä aamulenkille. Torkutin ja lopulta heräsin klo 9 ja olin aivan jäässä ja tärisin kylmissäni. Yleensä olen lähes AINA jäässä ja kylmissäni, huono verenkierto tms... Eilen kuitenkin kuumemittari nousi ihan kiitettäviin lukemiin, piti pari kertaa mittailla kun en meinannut uskoa että olen kuumeessa. Minulle nousee kuume todella harvoin ja yleensä silloin on joku tulehdus (yleensä on alilämpöä). Soitto töihin ja sairaslomalla torstai ja perjantai. Inhoan sairaslomailua koska vaikka ei pitäisi niin silti tulee syyllinen olo, varsinkin nyt kun poissa töistä "vaan" kuumeen takia. :/

Saikuttaminen on aika petollista kun silloin tylsistyy kotona ja yrittää kehitellä viihdykettä. Yksi viihdyke on nettishoppailu, selailen erilaisia vaatesivustoja ja klikkailen ostoskoriin ja lopulta tulen siihen tulokseen että en tarvitsekaan niitä ja tyhjennän korin. Joskus taas pistän tilauksen eteenpäin ja heti klikkauksen jälkeen on jo morkkis että TAAS menin tilaamaan vaatteita. Minulla on vaatteita, laukkuja ja nykyään jopa kenkiä niin paljon että en ehdi niitä kaikkia käyttämään eikä kaikki todellakaan mahdu kaappeihin. Mistään en raaski luopua vaikka en ole vuoteen käyttänyt koska ajattelen että ehkä joskus tarvitsen niitä. Esimerkiksi muutama mekko on jäänyt isoksi ja meinaa tippua päältä niin ajattelen että ehkä joskus tarvitsen sitä jos vaikka tulee raskaaksi niin silloin yleensä pyöristyy. (Selityksen makua? :D )

Eilinen päivä meni mukavasti myös lueskellessa keskusteluja FitFarmin BC-foorumilla ja FB:n BC-ryhmässä, koko ajan tuli lisää juttua. :) Paljon oli hyviä kysymyksiä esitetty joiden vastaukset hyödyttävät myös minua. :) Siellä on myös pohdittu että aikovatko osallistujat herkutella viimeisen viikonlopun ja syödä ns. "viimeisen aterian". Itse olen pohtinut tuota omalta kohdaltani ja en ole vielä täysin varma. Jos jotain herkkua tekisi mieli niin ehkäpä Ben and Jerry-jäätelöä.

Tähänkin valmennukseen kuuluu kasa lisäravinteita. Tammikuusta alkaen olen syönyt lisäravinteita, sitä ennen en juuri ollenkaan. Ekat lisäravinteet laitoin tilaukseen geevoimasta eli Body Action sivustolta parikin viikkoa odottelin toimitusta ja soitin että käyn hakemassa tilaukseni Turun BA-myymälästä kun sinne tuli extempore reissu. Ymmärrän kyllä että silloin oli luultavasti vähän ruuhkaa kun monet aloittivat Superdiettinsä ja FAST:lla oli joitain toimitusvaikeuksia, mutta sen jälkeen olen hankkinut lisäravinteet esim. Life-myymälästä. Tällä hetkellä selailen Sporttimekan sivustoa. Sporttimekka sijaitsee Hämeenlinnassa ja pääsisin noutamaan tuotteet eikä tarvitse odotella toimistusta useita päiviä. Toinen vaihtoehto on Fitnesstukku, pitää vähän vertailla hintoja. Lifessä on ollut yleensä todella hyvä palvelu ja neuvoneet tuotteista mutta ehkä noista jommastakummasta voisi saada himpun verran edullisemmin tuotteet.

Superdietin pöperöt



Jos joku tänne eksyy lueskelemaan niin mistä ostat lisäravinteesi? :)