Näytetään tekstit, joissa on tunniste shoppailu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste shoppailu. Näytä kaikki tekstit

perjantai 2. elokuuta 2013

Sporttimekasta lisäravinteita + alelöytyöjä.

Aamulla tosiaan selailin nettisivuja ja pohdin mistä tilaisin lisäravinteita tällä kertaa. Päädyin Sporttimekkaan koska se sijaitsi Hämeenlinnassa ja pääsisin noutamaan tuotteet, eikä tarvitsisi odotella montaa päivää toimitusta koska BC alkaa jo maanantaina. Soitin Sporttimekkaan ja kyselin että pitääkö tuotteet ensin klikkailla ostoskoriin ja lähettää tilaus (jossain nettifirmoissa tehdään niin) vai voinko ilmestyä paikalle ja siellä valita tuotteet. Mies sanoi että tule paikanpäälle niin voidaan katsoa eri vaihtoehtoja ja kun ostan tuotteet paikanpäältä saan vielä vähän lisäalennusta.

Laitoin Sporttimekan osoitteen navigaattoriin ja löysin osoitteen ihan ok, mutta paikka sijaitsee teollisuus-/varastoalueella josta kyllä lopulta löysin paikan mutta sitä ennen ajattelin että mihinköhän olen menossa. :D Annoin listan myyjälle ja sanoin että nämä tuotteet tarvitsisin että olen osallistumassa FitFarmin nettivalmennukseen. Hän katseli listaa ja kertoi tuotteista että milloin otan minkäkin nappulan ja mihin vaikuttaa. Olin vähän huuli pyöreänä kun tietoa tuli niin paljon. :D Sanoi että FitFarmin dieteissä yleensä suositellaan FASTin tuotteita kun on niiden yhteistyökumppani tms. mutta muiltakin firmoilta löytyy ihan yhtä hyviä ja tehokkaita tuotteita.


Näin paljon tuotteita lähti sieltä mukaan mm. Omega 3:sta 500kapselin iso purkki, d-vitamiinia riittää vuodeksi eteenpäin. "Suositushinta/normaalihinta" näille olisi n. 195€ mutta maksoin lopulta näistä kaikista 140€. Kaupanpäälle sain vielä sheikkerin. Voin todellakin suositella Sporttimekkaa (edullisemmat hinnat kuin useissa muissa nettikaupoissa) ja aion siellä jatkossakin käydä asioimassa ja täydentämässä lisäravinnevarastoani. :)


Pari päivää sitten tein Lindexistä pari kivaa alelöytöä, loput aletuotteet oli -70%.

Paita 3,40€ (norm. 12,95€)
Neule, one size 10,50€ (norm. 34,95€)

keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Jotain uutta.

Viime viikon ja tämän viikon liikunnat on jäänyt tosi minimiin, kiitos parin viikon varauskielto, joka päättyy onneksi tämän viikon sunnuntaina.. :) Aamulenkeillä olen jonkun verran käynyt ja fillarin kaivanut varastosta ja pyöräilykauden aloitin viime viikonloppuna kun pyöräiltiin kavereiden kanssa paikalliseen parille. Tänään pyöräilin töihin ja takaisin tullessa oli järjetön vastatuuli.

J:n kanssa käytiin pari viikkoa sitten katsomassa elokuva 21 tapaa pilata avioliitto. Aivan mahtava elokuva, joka täytyy ostaa filmihyllyyn kun ilmestyy levylle. :D Tunnistimme useita samankaltaisuuksia leffan kohtauksissa verrattuna meihin ja siitä sai vielä paremmat naurut... :D

Parin kaverin kanssa kävin Hyvinkään Willassa myös pari viikkoa sitten ja sanoin kaverilleni että mitään en sitten tarvitse enkä saa ostaa. Eli kaverin olisi pitänyt jarrutella shoppailujani. Mutta toisin kävi ja tässä shoppailusaldoa:

New York t-paita, Lindex
meow! t-paita & kaulahuivi, Ginatricot



Kesäpaituli, Kappahl
Kello & kevätkegät, NewYorker



Toissapäivänä otin tavoitteeksi järjestää vaatteet siististi vaatekaappiin ja laatikoihin. Vaatekaapissa oli käynyt pieni pyörremyrsky kun muutaman kerran olin sieltä jotain tiettyä etsinyt kiireissäni ja joutunut tyhjentämään koko kaapin ennenkuin löysin haluamani. Mulla on ihan älyttömästi vaatteita ja monissa vaatteissa on vielä hintalaputkin kiinni. Vieläkin suurinosa vaatteista on säkeissä koska ne ei vaan mahdu kaappeihin ja mistään en raaski luopua. "Kyllä mä joskus tätä vielä käytän". Sitten aloin vielä miettimään että kuinka paljon rahaa olen kuluttanut vaatteisiin, ihan älytöntä. Ja jos ne pistäis kirppikselle/kiertoon niin niistä saisi vain murto-osan siitä mitä olen niistä maksanut. Vaatteet ja laukut on mun heikkous. On mulla kenkiäkin, mutta niihin en sorru niin helposti...

Huomenna on jo torstai ja ylihuomenna PERJANTAI. Tiedossa on niin huippu viikonloppu ja oon koko viikon ollu täpinöissäni ja tänään olinkin jo ihan torstaissa... :D Perjantaina on tiedossa mm. tatuointia... Käyn ottamassa kolmannen tatuoinnin ja yhtä tatuointia korjaillaan/vahvistetaan jos ehditään (tatuoinnin jälkeen lähden suoraan kiitämään Helsinkiin yhteen juttuun). Lupasin itselleni viime vuonna että kun saan tiputettua -10kg niin palkitsen itseni tatuoinnilla. :)

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Alelöytö! :)

Viikonloppuna kun käytiin ruokaostoksilla niin kiertelin samalla Prisman urheiluvaatepuolen läpi kun siellä oli muutama alerekki. Silmiini osui kivannäköinen valkoinen IcePeakin talvitakki ja juuri minun kokoani. Pakkohan sitä oli kokeilla ja tykästyin siihen. Talvihan on kyllä melkein jo kohta ohi, joten pohdin että kannattaako ostaa varastoon uutta talvitakkia. Mutta IcePeakin talvitakkia VAIN 50e ja normaalihinta oli 149e, niin TODELLAKIN! ;D


Tänään yritin miettiä ja laskeskella montako IcePeakin takkia minulla on, niin päädyin lukuun 3-5 (jos uusimman laskee mukaan). Olen ollut todella tyytyväinen merkin laatuun ja töissä minulla on kyseisen merkin talvi-, kevät- ja syystakki. Tämä uusi takki on ns. "parempi takki", jota en raaski töissä käyttää. :D

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Rio de Janeiron ostokset.


Viikko sitten palailtiin reissusta ja viikonloppuna sain vihdoinkin purettua matkalaukun. Toki olin likapyykit heti pyöräyttänyt pesukoneessa.
Kierreltiin Riossa muutamissa ostoskeskuksissa (mm. Shopping Leblon ja Rio Sul), mutta niistä en tehnyt ainuttakaan löytöä. Olin hieman pettynyt ostossaldoon, no jotain kuitenkin tarttui mukaan. :) Olisin ehkä toivonut että olisin löytänyt enemmän kivoja vaatteita, mutta löytyi vain yksi printtitoppi. Kaupoissa oli juuri sopivasti alemyynnit useimmissa liikkeissä.

Tässä ostossaldoa:

Snapsilasi, Hard Rock Cafe. Pääsee keräilykokoelmaan
Micanga design, korut, laukut ja asusteet -50%

Korusaldo

Clutch, Soulier Rio de Janeiro
Pikkulaukku, Soulier Rio de Janeiro
Sohville kesäpaita.
Reissun kallein ostos. Katsoin tätä laukkua joka päivä näyteikkunassa ja vikana päivänä kävin noutamassa itselleni. 

Reissun kallein ostos sisältä, tilaihme.
Uudet läpsykät, Havaianas.
Joku brasilialainen peli? Myytiin mm. rannoilla.
Lontoon kentältä uusi kello 23e.
Nameja tuliaisiksi töihin ja porukoille. Oli yllättävän hyviä kun yleensä ulkomailt tuodut karkit ei ole kovin kummosia :D (Olisi pitänyt ostaa itsellekin ainakin yksi laatikko)


maanantai 11. helmikuuta 2013

Punnitus + Shopping

Viikonloppuna äitini vinkkasi että käyppäs katsomassa Citymarketista kenkävalikoimaa, saattaisi löytyä sullekin jotain sieltä. Citymarketissa on Kenkäpassi, johon saa aina leiman kun ostaa kengät jotka väh. 20e, kun on tietty määrä leimoja saa kenkäparin -50%. :) En ole ikinä Citymarketista ostanut vaatteita tai kenkiä (paitsi muutamat urheiluvaatteet). Pyörähdin matkan varrella cittarissa ja lähdin kassin kanssa joka sisälsi kolmet (3) parit kenkiä. Yhdet "gladiaattori"sandaalit reissuun 20e (norm. 40e), yhdet IHANAT talvikengät (edelliset vetävät viimeisiä) 19,95e (norm. 40e) ja kevääksi ihanat kengät 39,95e. Yhdessä vaiheessa shoppailin kauheasti kaikkea ja aina kun palkka tuli piti päästä kauppoihin heti ostamaan jotain kivaa. Nyt olen pitkän aikaa ollut "ostolakossa" eli en ole shoppaillut mitään ylimääräistä vaan säästänyt reissua varten. Aina kun ostan jotain niin kauheasti selittelen että miksi ostin ja miten kauheasti oikeasti tarvitsen tuotetta ja miten olen aina halunnut sellaisen.

Kävin myös Sportiassa, ja ostin pari paitaa jotka olivat tarjouksessa. Ja erään tuttavan sisustusliikkeestä ostin muutaman edullisen sisustustavaran. Eli kaikki (paitsi kevätkengät + sisustustavarat) olivat tarjouksessa. Voin selittää nämä ostokset sillä että ovat palkinto itselleni hyvästä itsekurista dieetin aikana. ;)
   

                                                                                                                               




Pöllö n. 7e, F-taulu 5e, Welcome to our Home 8e

Tein tammikuun puolessa välissä lisäravinnetilauksen Bodyactionilta. Maksoin tilauksen ennakkoon. Viime viikon alussa soitin että missä tilaukseni viipyy, sanottiin että soitetaan hetken kuluttua takaisin. Soittoa ei kuulunut. Tänään soitin uudelleen ja tarkoitukseni oli ilmoittaa että perun tilauksen ja haluan rahat takaisin koska  olen joutunut jo muualta ostamaan lisäravinteita. Asiakaspalvelija kertoi että tilaus on lähetetty torstaina ja jos haluan niin jätän paketin noutamatta ja rahat palautetaan kun tilaus on palautunut varastolle. Iltapäivällä tuli tekstiviesti että paketti noudettavissa. Kävin kuitenkin noutamassa paketin ja sisältä paljastui pari tuotetta joita en ollut tilannut: Scitec Nutrition Winter-x ja 2pkt Women Triomega. Paketista puuttui puolestaan monivitamiinivalmiste. Täytyy taas huomenna soitella ja kysellä.. (Ensimmäinen ja viimeinen tilaus Bodyactionilta)



Tänään 11.2 oli viides punnitus ja mittaus:
Paino: -1,7kg                  YHT: -5,2kg
Lantio: ei muutosta          YHT: -5cm
Vyötärö: -2cm                 YHT: -8cm
Reisi: -2cm                     YHT: -2cm 
Rinnanympärys: -2cm      YHT: -2cm
"Hauis": ei muutosta     YHT: +0,5cm

Jee, olen tyytyväinen että jopa 5,2kg lähtenyt viidessä viikossa eli n. 1kg/vko. Sopiva tahti. :) Toivoisin että reisistä ja "hauiksesta" lähtisi enemmän senttejä ja nopeammin ja rinnanympäryksen ei tarvitsisi pienentyä. :D

En ole tämän 5viikon dieetin aikana syönyt mitään "kiellettyä", mitä listalla syötävissä ei lue. Tänään "palkitsin" itseni puolikkaalla ruisleivällä ja meetvurstilla, nami.

lauantai 8. toukokuuta 2010

Uutta kaapissa ja vähän muutakin.

Oon tässä parin viikon sisällä käynyt vähän kiertelemässä paikkakunnan kauppoja läpi ajan kuluksi ja usein on jotain lähtenyt mukaankin.

Kengät, ClickShoes


Musta tunika/mekko, Only


Tunika, Vero Moda


Toppi/mekko, Vero Moda


Toppi/mekko, Vero Moda


Mekko, Vero Moda

Eilen oltiin kaverin kanssa erään baarin kutsuvierastilaisuudessa, jossa oli mm. muotinäytös ja siellä tehtiin pika bilemeikkejä ja -kampauksia halukkaille. Jokainen sai tullessaan pari drinkkilippua ja koska kaveri oli kuskina, niin minä sain jopa neljä ;)

Tänään kävin kampaajalla ja nyt on taas otsatukka. Ostin samalla TIGIn Rockaholic Dirty Secret- kuivashampoon, jolla oli hintaa 18e. Olin tilaamassa sitä useampi kuukausi sitten BeautyBaysta mutta tuote oli sieltä loppu. Kokeilin tänään myös Konadia pitkästä aikaa ja opetin äidillekin miten Konad toimii ;D

Vielä 2 viikkoa työssäoppimista jäljellä ja sitten muutan taas vanhempien helmoista omaan kotiin miehen luokse. :D Tänään on luvassa kisastudio kaverin luona.

Viikon kuva Sohvista; Sohvi pullonavaajana:

maanantai 8. maaliskuuta 2010

Oscareita ja naistenpäivä.

En sitten yöllä jaksanutkaan herätä katsomaan Oscareita. Kävin tänään kuitenkin katselemassa netissä voittajat ja ihailemassa pukuja. Mielestäni parhaimmat puvut oli tänä vuonna:


Sarah Jessica Parkerilla


Cameron Diazilla


Demi Moorella

Tämän vuoden floppi oli ehdottomasti Jennifer Lopez.



Pukujen selailun jälkeen lähdin kymmeneksi kouluun. Odoteltiin luokan ulkopuolella hyvissä ajoin, eikä opettajaa näkynyt missään. Yksi luokkalaisista meni sitten kysymään kanslistilta että missäköhän opettaja viipyy. Lopulta selvisi että yhden toisen opettajan oli pitäny antaa meille tehtävä jota olisimme saaneet tehdä kotona. Eli koulu alkoi vasta klo 12.20. Päätettiin parin kaverin kanssa lähteä kaupoille ja syömään. Käytiin Hesburgerissa ja Prismasta mukaan lähti ihana vanhannäköinen avainkaappi.


Avainkaappi, 8e, Prisma

Koulun jälkeen lähdin taas keskustaan pitkälle kävelylle Sohvin kanssa. Aina lenkillä ollessani melkein joka toinen vastaantulija vähintään hymähtää nähdessään Sohvin, ja moni alkaa jopa juttelemaan jotain ja yleisimmät kysymykset on "Minkä rotuinen koira on?" ja "Onko se vielä pentu?". Mutta ei siitä haittaa ole, olen tottunut siihen. :)

Tänään naistenpäivän kunniaksi saan J:n kotiin reissusta. Onkin ollut kauhea ikävä, olen ollut kolme päivää yksin kotona. Tai oikeastaan kaksin, jos Sohvi lasketaan. :D Sohvikin varmaan saa taas hepuli-kohtauksen kun J tulee ovesta sisälle.

Huomasin äsken tv:tä katsellessani hesarin mainoksen, jossa saa viikon lehdet ilmaiseksi kun menee osoitteeseen www.hs.fi/kokeile Täytyihän se sitten käydä tilaamassa, kun ilmaiseksi sai. :D

Nyt voisin mennä valmistamaan jotain pientä purtavaa illaksi. Ainiin, huomasin tänään herättyäni että olen hukannut yhden thomas sabon charmin johonkin. Tuskin sitä enää mistään löytyy. Ja sen arvo olikin "vaan" 19e. :/

perjantai 5. maaliskuuta 2010

Yksin kotona.

Viimeinen yövuoro takana. Heräsin tänään joskus klo 13 jälkeen. Olo oli kuin jyrän alle jääneellä. Eilisestä illasta asti oli kova päänsärky, joka paheni migreeniksi. Tänään on myös ollut pientä flunssan poikasta, toivottavasti ei nyt vaan pahenisi. Ei ole aikaa sairastaa.

Mies lähti pari tuntia sitten kaveriporukalla Englantiin viikonlopuksi katselemaan jalkapalloa. Nyt ollaan Sohvin kanssa sitten kahdestaan kotona. Kävin ostamassa meille illaksi vähän herkkuja; itselleni irtokarkkeja ja koiralle krokotiileja. Ostin myös tänään kauppoihin tulleen Hosuli-muumimukin. Yksi uusi muumimuki kokoelmaani. :) Maaliskuun ajan muumimukit Citymarketista 10,95e plussakortilla.



Huomenna aamulla klo 06 töihin. Illalla kaveri tulee kylään ja maistellaan vähän viiniä ja herkkuja. Tyttöjen ilta pitkästä aikaa. :)

sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Viikonlopun satoa.

Torstaina kiiruhdin koulusta suoraan kotiin ja pakkasin äkkiä Sohvin ja omat tavarani kasaan ja suuntasin autolla kohti lapsuuden kotiani. Koko matkan oli sellainen tunne, että olen unohtanut jotain. Unohdin kameran johdon, joten päivittelen tänne vasta nyt.

Torstaina vein Sohvin vanhemmilleni ja lähdin kaverin kanssa kahville ja shoppailemaan. Tarkoituksena oli löytää uusi asu illaksi. Löysin Vero Modasta kivan mekon/topin. Ja ostin myös yllätys yllätys uuden laukun. Perustelin sitä sillä että sellaista olen etsinyt jo pitkän aikaa. :D Sain kaverilta myös myöhästyneen joululahjan (ei se ollut kuin 2kk:ta myöhässä) :D




Laukku/Clutch, Vero Moda


Toppi/Mekko, Vero Moda

Torstai-iltana lähdettiin Irinan keikalle parin kaverin kanssa. Rahaa paloi ihan mukavasti, onneksi ensi viikon perjantaina on tilipäivä. Mutta keikka oli älyttömän hyvä, voisi harkita jos menisi keväällä vielä toisellekin Irinan keikalle esim. Tavastialle.



Perjantaina pidinkin koulusta omaa lomaa ja nukuin pitkään. Illalla oli pikkuveljen Wanhojen tanssit. Tanssit sujui todella hyvin, siihen asti kunnes veli tuli hakemaan siskoaan valssaamaan. Oon viimeksi tanssinut valssia neljä vuotta sitten omissa wanhoissa. Onneksi veli oli hyvä viemään, mutta oli siinä näkemistä ja kuvamateriaaliakin löytyy. Valitettavasti. :D

Lauantaina lähdin aamulla bussilla kohti Helsinkiä. Bussimatka menikin nopeasti, koska oli hyvää juttuseuraa; samassa bussissa oli lukioaikainen luokkakaveri. Helsingissä näin hyvän ystäväni ja kierreltiin äkkiä Kampin vaatekaupat läpi jonka jälkeen suunnattiin Kinopalatsiin katsomaan Ystävänpäivä-leffaa. Kampista ostin vain Vero Modasta yhden perus tunikan, koska torstain jälkeen ei ollut ylimääräistä rahaa käytettävissä. :D Myös helsingin-kaverilta sain myöhäisen joululahjan, Thomas Sabon charmin. Kaveri on koruliikkeessä töissä, joten aavistin että saan joko Nominationia tai Saboa. :)



Eilen illalla olin niin jäässä, koska olin kävellyt eskimona ympäri Helsinkiä ja tuuli tuiskusi. Kotiuduttuani Helsingistä kävin vielä äkkiä videovuokraamon kautta vuokraamassa The Ugly Truthin, jonka katsoin kaverin kanssa irtokarkkeja syöden. Eilinen meni kyllä herkutellessa. Liikaa herkkuja yhdelle päivälle.

Tänään lähdin jo aamupäivästä ajelemaan kotiin ja loppupäivä on mennyt lepäillessä. Paitsi illalla kaveripariskunta tuli kahville ja mukana Sohville kaveri, viikko sitten kylässä ollut chihu.

sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Tili tuli, tili meni.

Koko viikonlopun oon ollu menossa jossain. Vihdoinkin kotona. Eli eilen oli lähtö Seinäjoelle yhteen kokoukseen klo 8.30 aamulla. Palaveri oli Fransmannissa ja siellä tilasin itselleni grillipihvin ranskalaisilla. Ehkä ruoassa oli pikkasen liikaa valkosipulia, tuoksuin koko loppu päivän voimakkaasti valkosipulille. :D Kotiintulomatkalla pysähdyttiin Juustoportissa ja Pentikistä tein muutaman kivan löydön. Kotona olin vasta klo 21, ja subin kautta kotiin ja melkein samantien nukkumaan. Tänään nukuin pitkään ja menin töihin klo 13 ja kotiin taas klo 21. Eihän siinä mitään, tuplapalkka.

Perjantain Ideapark ostoksia:


Tunika/mekko, 26,95e,Vila


"Helmi"korvikset, 3,95e (norm.6,95e) ja Clutch, 5,95e (norm. 16,95e) Vila


Kengät, 19,90e, Stadium


New York-taulu, 2e, Tokmanni


Jumppapallo 75cm, 8,99e, Tokmanni

Luulin että ostin sinisen jumppapallon, mutta kotona huomasin että se onkin keltainen. En ollut huomannut että sivussa luki värivaihtoehdot ja keltainen oli rastitettu. Onneksi ostin sentään oikean kokoisen pallon. :D


Farkku-tunika, 24,90e, Gina Tricot


Farkkupaita, 19,90e, Ginta Tricot


Toppi, 12,90e, Gina Tricot

Ja eiliset Pentikin löydöt:


Pyyhepidikkeet, 3e/kpl, Pentik


Teesuodatin, 6,80e ja Ajastin/magneetti, 9,80e, Pentik

Huomenna koulussa on onneksi vähän rennompi päivä, vaikka onkin koulua klo 8-16. Aamulla on ilmaisua ja iltapäivän viimeisillä tunneilla mennään opintokäynnille. Ja illalla pilatekseen. :)