tiistai 8. tammikuuta 2013

Superdieetti starttasi eilen

Eilen alkoi FitFarmin superdieetti. Kesto 6 viikkoa (hintaa 49e) ja jokaiselle viikolle suht tarkka ruokavalio grammalleen, jossa kuitenkin vaihtoehtoja joista valita esim. aamupalalla/välipalalla. Jokaiselle viikolle treeniohjeet. Sunnuntai iltana tein jo maanantaille eväät töihin: lounas + välipala + päivällinen (työpäivä 11-19).

Maanantaina siis herätyskello pirisi jo kello 7 ja nousin samantien ylös ja lähdin aamulenkille. Tämä on todella harvinaista koska yleensä torkutan viimeiseen minuuttiin asti, jos esim. työpäivä alkaa klo 11, niin herään klo 10.15. Olin sen verran uninen että unohdin ottaa huikan vettä, lenkin jälkeen oli pakko istua vartti ja keräillä voimia. Yleensä "unohdan/en ehdi" syödä aamupalaa (olen myös tottunut siihen että syön vain yhden "lämpimän" ruoan päivässä), joten on totuttelemista siihen että nyt pitääkin popsia aamupala joka aamu. Töissä olen syönyt puuron jos olen ollut aamuvuorossa (1-2krt vkossa), muuten olen syönyt vasta klo 11 ensimmäisen kerran.
Eli aamupalaksi maanantaina "join" pirtelön, johon meni useampi hetki koska ei ollut mitään kovin hyvän makuista ja meinasi tulla oksennus niellessä sitä alas :/

Aamupirtelö, Nami!!


Työpäivä sujui hyvin, mainitsin työkavereilleni että seuraavat 6 viikkoa olen FF:n Superdieetillä ja syön omia eväitä, etteivät ihmettele miksi ruokailuni kestää (ruoka määrät ovat valtavia). Vettä pitää juoda useampi litra joten vessassa pitää rampata tunnin välein. Yleensä olen juonut alle 2 litraa päivässä vettä eli aivan liian vähän.

Töistä päästyäni tein kotitreenin eli kuntosalin sijasta voi treenata kotona. Liikkeet ovat todella tehokkaita, löysin kadonneet lihakseni... Kuntosalilla en välitä käydä, koska säädöt ovat monimutkaisia ja miehet pullistelevat painoillaan. "Pelkään" että teen liikkeet väärin.

Illalla oli todella hyvä fiilis kun olin jaksanut nousta älyttömän aikaisin aamulenkille ja olin noudattanut ruokavaliota täydellisesti. Miinuksia on joidenkin tuotteiden maku (meinaa nousta samantien ylös), mm. ennen treenejä otetaan latausjuoma, joka maistuu pahalle ja samoin maitorahka ja raejuusto tökkii pahasti. Tänään aamulla oli pakko käydä vilkaisemassa painoa vaa'alla koska söin eilen kuin hevonen, ja vaaka näytti - 0,3kg eilisestä lähtöpainosta, Wuhuu! Tästä on hyvä jatkaa :)

Näillä mennään ^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti