keskiviikko 16. tammikuuta 2013

1. vkon tulos

Maanantaina 14.1 oli ensimmäinen punnitus ja mittaukset. Viikko Superdieettiä takana ja tässä tulokset:
Paino: -0,8kg
Lantio: -2cm
Vyötärö: -5cm
Reisi: Ei muutosta
Rinnanympärys: Ei muutosta
"Hauis": Ei muutosta

Muuten olisin pettynyt tuloksiin että "vaan" -0,8kg, mutta kun on naistenvaivat jolloin painoni yleensä nousee parisen kiloa niin seuraavaa maanantaita vaan odotellessa. :)

Tämän viikon treenit olen jättänyt loppuviikkoon, eli huomenna starttaa 4päivän treeniputki. Haluan suorittaa lenkin aina aamuisin joka on mahdollista kun minulla on iltavuoro eli menen töihin joko klo 9 (pe) tai klo 11(to).

Rakas serkkuni on asunut 4vuotta Australiassa ja palaa muutamaksi vuodeksi Suomeen miehensä kanssa huomenna! Perjantaina nähdään pitkästä aikaa, odotan innolla. :) Tänään hän kertoi kuitenkin minulle iloisia uutisia: kesällä tulossa perheenlisäystä. Olen niin onnellinen heidän puolestaan. Olin kylläkin yllättynyt että serkkuni, entinen bilehile, rauhoittui ja lisääntyi ennen minua. Monesti veikkailtiin että minusta tulee äiti meistä ensimmäisenä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti