maanantai 22. helmikuuta 2010

Valoa tunnelin päässä.

Nyt voin melkein jo huokaista helpotuksesta. Opinnäytetyö on valmis, keskiviikkona se pitää enään vain lähettää eteenpäin. Oon niin onnellinen, koska se on stressannut älyttömästi ja oon ollut muutenkin koulu- ja työasioiden takia Burnoutin partaalla.

Tänään on koko päivän pyryttänyt lunta taivaan täydeltä. Koulusta päästyäni puin Sohville takin päälle ja tossut jalkaan. Ajattelin että ei Sohvi kuitenkaan suostu kävelemään pitkää matkaa, en ottanut edes lapasia mukaan. Sohvi käveli/juoksi innoissaan 15min lenkin. Emäntä oli varmaan enemmän jäässä kuin koira. :D



Huomenna olisi ollut opinnäytetyön tekemistä koko päivä, eli mulla on vapaapäivä. Heti kun sain tietää että huomenna ei tarvitse mennä kouluun, niin laitoin tekstaria töihin ja kyselin tartteeko huomiselle työntekijää. Eli huomenna on töitä klo 03-11. Ja koko loppupäivä on hyvä aika siivota esim. vaatekaappia, joka on kuin pyörremyrskyn jäljiltä.

3 kommenttia:

  1. Voi eiiii, niin söpö Sohvi :DD <3

    VastaaPoista
  2. Sohvilla on näemmä samanlainen takkikin kun noilla mun hoitovauvoilla! (;

    VastaaPoista
  3. Annastiina: Se on aika yleinen näköjään. Oon törmänny samanlaisiin takkeihin monesti. :)

    VastaaPoista