torstai 25. helmikuuta 2010

Finito!

Jes! Nyt se on kokonaisuudessaan valmis ja eilen palautettu. Eli siis opinnäytetyö. Maanantaina oltiin sitä jo palauttamassa, mutta päätettiin vielä kerran jättää se opettajalle luettavaksi. Eilen aamulla sitten saatiin se takaisin ja opettaja oli tehnyt siihen muutamia korjauksia. Mutta sanoi että se on jo nyt erittäin hyvä, että korjaukset on melkein väkisin etsittyjä kun kerran vietiin se luettavaksi. Tehtiin siihen vielä pari muutosta ja painettiin lähetä nappia. Kyllä siinä vaiheessa oli niin helpottunut ja onnellinen olo. Yksi stressin aihe vähemmän.

Eilen iltapäivällä lähdin melkein suoraan koulusta chihu-tapaamiseen, joita olen mukana järjestämässä. Toinen järjestäjä ilmoitti tuntia ennen kuin piti olla paikalla että ei pääsekään tulemaan. Siinä vaiheessa laskin ainakin tuhanteen ja sanoin että ei mullakaan mikään paras olo ole, kun on ollut migreenin alkua koko päivän ja seuraavana päivänä olisi tentti. Lähdin silti yksin hoitamaan velvollisuuksiani. Onneksi sain automatkalle seuraksi kaverin chihuneen.

Tänään olin laittanut kellon soimaan jo kuudelta, ajattelin että voisin vähän silmäillä tenttialuetta. Torkutin kelloa johonkin puoli seiskaan. Ja sitten katsoinkin Suomen-pelin loppuun asti. Siinä oli mun lukemiset. :D Heti ensimmäisenä olikin sitten ruotsin tentti. Ruotsi on aina ollut suht' helppoa mulle, kiitos vanhempieni. ;)

Koulusta pääsin jo klo 12 ja klo 13 oli aika varattuna hierojalle. Kuntosalilla on hierojaharjoittelija, joten 60min hieronta maksaa vain 25e. Mielestäni se oli edullinen. Oli todella lähellä etten nukahtanut sinne. Hieronnan jälkeen oli rentoutunut ja hyvä olo. Olen aikaisemmin käynyt vain kerran hieronnassa kun olin Tallinnassa kylpylässä.

Illalla menin vielä kahteen jumppaan. Vatsa-pakara jumppaan ja FitBalliin.

Vielä huominen päivä koulua ja sitten alkaa LOMA. Tai oikeestaan "loma", koska olen töissä melkein koko viikon. Kohta alkaa Martina&Esko viimeinen jakso, eli voisi siirtyä tv:n ääreen. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti