maanantai 28. joulukuuta 2009

Lahjat.

Taas on joulu ohi ja se meni nopeasti. Oltiin miehen kanssa vanhempieni luona viettämässä joulua, menimme sinne jo tiistaina ja lähdimme sieltä lauantaina.

Eilinen päivä sujui töiden merkeissä. Ei kyllä olisi kauheasti huvittanut, mutta tuplapalkka. :D Lupauduin myös olemaan vähän enemmän töissä nyt loman aikana. Tällä viikolla vielä lomailen ja olen vain lauantain töissä. Ensi viikolla olen 4pvä töissä ja tietenkin minut laitettiin klo 03-11 työvuoroon. :o

Tänä vuonna minulla ei ollut mitään joululahjatoiveita. Mutta silti paketeista paljastui seuraavanlaista:



Tefalin silikonisen kakkuvuoan sain vanhemmiltani, olin sitä joskus kuolannut kaupasta. Saan kuulemma ensi kerralla sitten leipoa kakkua kun tulevat kyläilemään. :D
Tänä vuonna vaihdan joululahjat vain kolmen parhaimman kaverin kanssa (opiskelijoilla ei ole ylimääräistä rahaa lahjoihin). Kahden kaverin lahjat vielä odottavat vaihtoa, mutta yhdeltä kaverilta sain perhe-muumimukin ja Forsmanin teetä. Keräilen muumimukeja ja olen kova juomaan teetä. :)



Mummilta ja ukilta sain setit lautasia ja jumbo kahvikuppeja. Tykkäsin niistä kovasti, en vain tiedä mihin saan mahtumaan ne koska keittiössä on todella vähän kaappitilaa. :D



Mieheltäni sain punaiset Reinot. :) En raaski heittää kenkälaatikkoa pois koska se on niin söpö ja vanhanaikainen.



Aamunkoi-kirjan sain vanhemmiltani, se oli ainoa lahjatoive mitä olin oikeastaan toivonut. Miehen vanhemmilta sain myös kirjan. Mieheltäni sain The Baseballsin cd:n. Äidiltäni sain chihuahua-rahapussukan, koira muistuttaa ihan Sohvia. :)



"Ugg"-saappaat sain mieheltäni, edelliset alkavat jo vedellä viimesiään. Olin kaupoissa jo uusia katsellut mutta en ollut raaskinut vielä ostaa. Miehen vanhemmilta sain ihanat villasukat. Rakastan itsetehtyjä villasukkia, ne on niin paljon paremmat kuin kaupasta ostetut.

Lisäksi sain arpoja ja karkkia ja rahaa vanhemmiltani. Vanhempani olivat ostaneet kaikille yhteiseksi joululahjaksi OBH Nordican shiatsu-hieromaistuimen, joka olikin kovassa käytössä joulun aikana.



Kauheasti tekisi mieli mennä katselemaan alennusmyynteihin, mutta koitan säästää rahaa ensi viikon Tukholman reissua varten.
Kohta ohjelmassa onkin sitten kinkunsulattelua, eli kävelylenkki lumipyryssä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti